sunnuntai 30. elokuuta 2015

Mun koti

Aivan. Päätin (yrittää) tehdä oman kotini. Me asutaan kerrostalossa, mutta koska mulla ei ole vielä Iltahuveja, käytän vähän mielikuvitusta ja muutan sen maan tasalle. :p Mut siis muuten kaikki huoneet on oikein jne, yritin tehdä tästä mahdollisimman realistisen.

Ja tietenkin alotin tän projektin tekemällä itteni :DDD Tää on varmaan onnistunein selfiesimini, koska toi näyttää oikeesti multa.


Ilmakuva talosta (Samanlaisia mattoja :p)

Mein eteinen. Omasta mielestä ihan onnistunu, tosin se alkuperänen on aika sotkunen. xD Huomatkaa, et joka paikas ei oo ikkunoita, koska oikeesti kumminki asun kerrostalossa..

 Vessa. Tääkin on ihan semi näköinen, tosin pyykinpesukone puuttuu. :p

"Käytävä"

Näkymä eteisestä olkkariin.

 Olkkari. Tää oli musta varmaan onnistunein huone, tosin tossa parvekkeen oven vieressä pitäis olla ikkuna. :/

"Parveke" xddddd Khyl on korkee. Me asutaan 2. kerrokses, ja mein talossa on 3 kerrosta.

 Keittiö. Tää ei oo mikään täysi kopio, mutta nah, kunhan vähän muistuttaa.

 Mun huone. Tää onnistu sillee semihyvin. Mulla on siis lemmikkiviljakäärme Odin, jos joku tota terraariota ihmettelee. (Meil on myös koira, mut en jaksanu tehä sitä :))))

 Ja sit viel mun vanhempien huone. Unohdin ottaa kuvia kaikista kuvakulmista, mutta idc.

//Mitä tykkäsitte vähän erilaisesta postauksesta? Ens postaus tulee varmaan Mäkelistä. :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti