lauantai 1. elokuuta 2015

Uus lisäri????

Helou, Milla, aka nuhanenä, tässä terve! Oon miettiny, jos saisin kinuttua iskältä uuden lisärin pian (en ole edes kysynyt tosin asiaa vielä). Mulla on siis Vuodenajat ja Lemmikit pelkästään. Mulla on yks, jonka ehkä haluun:

Paratiisisaari:
+ Isla on tosi ihana "kaupunki" ♥ 
+ Merenneidot ♥
+ Uudenlaiset talonrakentamis-mahollisuudet (esim. taloveneet)
+ Kaikki muut ihanat ominaisuudet c; 
- Oon kuullu, että saattaa lagittaa/pugittaa pelin hitaalla koneella. Mulla on kone, joka on perus pöytäkone ja Simsin lisäks on asennettu vaan Minecraft (xD) Oon pelannu vuoden ja Sims kaatunut vaan K E R R A N !


Kommentoikaa, kannattaako mun ostaa tää vai joku toinen (perustelkaa vastaus)

Mäkelistä tulee varmaan ens viikolla postaus. :)

2 kommenttia:

  1. Oo, sielunsiskot! Mullakin on ihan kauhea yskä, nuha ja kuume eli flunssassa ollaan. Ei ole kivaa :D Toivottavasti parannutaan pian!
    Mulla ei kaatunut sims varmaan yhtäkään kertaa kun pelasin kolmosta LÄPPÄRILLÄ. Ja omistin Paratiisisaaren lisäksi monta muuta lisäriä sekä hienoisen määrän ladattuja. Kai sekin riippuu sitten koneesta, dunno.

    Uutta postausta odotellen! (:
    -hedgehog-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ei.. ;_;

      Okei. En ole kyllä ollenkaan varma, pitääkö mun oottaa jouluun, koska mulla on puhelin rikki ja jo sen korjaamiseen menee viiskymppiä D:

      Poista