perjantai 25. joulukuuta 2015

Williams - PARATIISISAARIIIII

//Terve! Joulu ohi ja vihdoin ja viimein perhepostaus ulkona! :D Pukki toi mulle lisäosan, joka kantaa nimeä myös Paratiisisaari! (vihdoin)


Yleensähän mä oon tottunu luomaan yhen simin ja sitten sillä alottaa sukupuu, mutta päätin tällä kertaa luoda kaksi! Saanko esitellä siskokset; Mary ja Nina!

Tässä on siis Mary. :3 In lööv paratiisisaaren mukana tulleet hiukset ja paita ♥.♥ Luonteenpiirteet tais olla: Ruokavirtuoosi, Kasvissyöjä, Merenkävijä, Ystävällinen ja ulkoilmasim




Tässä on Maryn sisko Nina (heh vaikkei näillä nyt "ikäeroa" olekaan, pidän Ninaa Maryn pikkusiskona :DD) Ninankin vaatteet on paratiisisaaren mukana tulleet (ja hiukset) ♥ Luonteenpiirteet oli: Sekopää, rakastaa uintia, hyvä, ylitunteellinen ja bilehile.

 Ja MILLAN ENSIMMÄINEN TALOVENE! omg, älkää tappako ;_;

 Ja kurkkaus sisään.. (Pahoittelen kuvakulmia, mä tiiän, et ne on järkyttävät :DD) Heti ovesta tultuaan paljastuu söpö pieni eteinen :3 Ite tykkään tästä, vaikka onkin tosi simppelisti sisustettu

Ja heti eteisestä astuttua löytyy avara aula (josta löytyy myös ovi kannelle)

Nurkasta löytyy pieni, mutta toimiva keittiö jääkaapista uuniin :3

Ja vessastakin löytyy kaikki mukavuudet (seinä on  tosta yhestä kohtaa vähän vääränlainen, mutta korjattu jo :D)


Ja kukapa voisi elää ilman telkkaria? Mutta hei, missä makkari? Seurataampas tikapuita ;)

 Ah, sieltähän se löytyy! :)

Ja Marylla ja Ninalla on jo jutustelut kesken, edes vilkaisematta mun VAIVALLA RAKENTAMAAN taloveneeseen :c
Mary: "Voi sisko, mä oikeesti vihaan sua enkä haluis asuu sun kaa samas paikas :))"

Nina: "Mäki sua :**"

MARY HEI, ei ole kohteliasta nukahtaa kesken toisen jutun!

Pistin noi kaks sit uimaan, ihanan kirkasta toi vesi *.*

Nina: "Mu-mut entä jos hai tulee ja syö mut, tai mä meduusa pistää, tai..- ;_;"

Marya ei kiinnosta :DD

Lähettiin sitten tutkimaan kaupunkia ja etsimään mahdollisesti (miehiä, noei) ystäviä :3 Isla on muuten oikeesti ihan jäätävän iso mesta o.o En kerkee tutkii ikinä täysin xD

Mentiit johonkin puistoon c: Noi talot on ihanan värikkäitä ♥

Puhut roskikselle?
Muija: "Joo siis ootsä käyny siel uudel kuntosalil, siel on kuulemma uudet laitteet ja ne o iha huippuluokkaa! Kannattaa käydä, oot vähä ruostees!"

Pistettiin Mary asialle!
Muija: "JES! Mä tiesin, et roskiksille puhumisella mä saan kavereita, vihdoin!"

Hyvin innostuneen näköinen tuo Mary xd

Mary: "Äh, Milla, voinko mä nyt lähteä pois :c?"
ET! Sä hankit kavereita ja sillä sipuli!

Ja Nina puolestaan yrittää jutustella vähän vanhempien kanssa.
Muija: "Kun minä olin nuori, niin ei harrastettu sek.. unttikellojen tekemistä ennen avioliittoa.."

No hyvinhän se juttu luistaa! :)

No mitä nyt?
Nina: "Ne ei tykänny musta :c"

Nina: "Vain tämä hodari ymmärtää minua, ja nyt sekin tulee syödyksi ;_;"

Onneksi Mary lopulta hyvästelee uuden kaverinsa ja tulee Ninan seuraksi :3

Ja kotona sitten Marylla onkin kiire kävellä.. päin.. seinää.. ?

koska yolo mäki haluun tikkaat mun huoneeseen xD

Ja heti tietokoneelle! Tutkittiin, olisiko hengenpelastajan työtä vapaana (nah, hankin Maryn sinne kumminki) ja lopulta syystä X oltiinkin jo luomassa nettideittiprofiilia?

Heeei! Sä et kuule naputtele viestejä keillekkään tuntemattomille!
Mary: *ei kuuntele*

Ja pian Ninakin tulee kotiin ja liittyy Maryn seuraan.

Rrruokaaa!!!


Ja Nina vaan snorklailee :3

Kannattaisko vaihtaa suuntaan, ennen kuin törmäät jäävuo.. Taloveneeseen?

Aika paska piilopaikka :D Näkyy suoraan näitten taloveneestä ja olin jo sillee:
"Kappas, luola, Nina, nyt TUTKIMAAN SE!" mut se oliki joku gangsteriluola (kirjaimellisesti)


Williamseilla on kauniit naapurit

Meiän nätti tyttö lähtee tutimaan :3

Ja Nina ui perässä :DDDD (huh, onneksi resetsim on keksitty)

Niin pääsi Ninakin nukkumaan :3

Voiko Kraken muuten upottaa myös laiturissa kiinni olevan taloveneen D: Ja siis kuoleeko siellä olevat simit sitten?

Toi papparainen tuijotti KOKO yön noitten paattia, kui pelottavaa :DD

Toiha on ku minä! :D Heti aamusta tietokoneelle. Tsekattiin nettideittiprofiilin viestit ;)

Oltiin saatu joku viesti joltai random miekkoselta ja pirautettiin hälle

Etkö ottanu huomioon, et kello on 4 aamuyöstä ja yleensä simit nukkuu tähän aikaan?
Mary: "Oo hiljaa :c"

Jos joku ei aikasemmin huomannu, Ninalla on tollanen ankkuritatska. :3

NYT KAIKKI POJAT IKKUNAAN, NAINEN BIKINEISSÄ LUKEE LEHTEÄ!
Onneks näiil on talovene ja toi viereinen talovene on tyhjä :D

Seminamu postimies varo..

.. sillä täältä tulee hauki..

Jäbä: "Montako kertaa pitää sanoa, et siika on mun kala ;_;"

Mitä mä sanoin x)

Ja ei, en lähteny tutkii noit viereisii saarii, vielä, koska ei kiinnosta nyt :p

JA MITÄ TOI POSTITYTTÖ TÄÄLLÄ TEKEE?!

Aijjaha.. Toi postityttö on joku 8-9-vuotias ja sil on joku vitu moottorivene :DDD

Sun pitää tottuu tähän rakas :)
Nina: "Mä.. vihaan.. sua.."

JA KIERRETTIIN KOKO SAARI, (ja ajettiin viel toiselle saarelle) kunnes tiedekeskus alkoi häämöttää.

Sillä Nina käypi laitesukellus kurssin :3

Nina löysi tollasen eilisellä snorkkelireissullaan *.*

Ja oli jo pimeä, kun lopulta päästiin taas lähtemään (olin sillä välin ehtinyt pistää Maryn hengenpelastusuralle :p)

Ja ankkuroitiin meiän talovene johonki random satamaan :p

Molemmat likat oli ollu merisairaita ja muutenki halusin kokeilla hotelleja, niin iha vieressä oli sopivasti yks, joten pistin tytöt sinne. VAAN YKSI YÖ, EI TULE TOISTUMAAN!

Vuokrattiin sviitti, koska mun tytöt ei missää läävässä nuku, jos kerta siitä maksetaan! x)


Nomnom :3 Marylle tuli tosin paha oli noista dimsumeista, niissä oli ilmeisesti lihaa :c

Öitääää ♥

 Aamulla kokeiltiin vielä muutamaa altaiden iloa..

.. Kunnes sateen saattamana lähdettiin kohti kotilaituria! :)


//Nonni, vähän pitempi postaus.. :D Williamsseja tulee siis tosiaan näkymään aika paljon, koska noh.. Uus lisäri ja Isla on kiva mesta! + Tykkään pelata tosi paljon molemmilla.. ;3 Saa toki kommenteissa kertoa kaikkea Paratiisisaaresta, vinkit eivät ole pahitteeksi. ♥













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti